سهم دیجیتال از بازار تبلیغات ایران

اقتصاد

آمار کاربران اینترنت به بیش از 67 درصد جمعیت جهان رسیده و حالا 5.5 میلیارد نفر در جهان از اینترنت استفاده می‌کنند.

بررسی‌های یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که این نفوذ باعث شده تا تبلیغات دیجیتال کم کم جای تبلیغات سنتی را بگیرد و بتواند سهمش از بازار تبلیغات را افزایش دهد تا جایی که سهم تبلیغات دیجیتال از کل صنعت تبلیغات در سال ۲۰۲۳ میلادی به ۶۸.۸ درصد رسیده.

اندازه بازار تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان در حال بزرگ شدن است و در سال ۲۰۲۳ اندازه این بازار با رشدی ۱۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۲ از مرز ۶۳۸ میلیارد دلار عبور کرده.

رشد سهم تبلیغات دیجیتالی به گونه‌ای بوده که در سال گذشته میلادی، کشورهای آمریکای شمالی، بیشترین بودجه را به تبلیغات دیجیتال اختصاص داده‌اند.

سهم تبلیغات دیجیتال از صنعت تبلیغات ایران چگونه است؟ و بیشترین اقبال تبلیغات دیجیتال هم با کدام بخش بوده؟

, , , ,
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید